Wraz z implementacją nowego SIPK AVISTRANS operator udostępnił Klientom nowy kanał obsługi. Coraz liczniejsza grupa Klientów mCommerce, posługujących się urządzeniami mobilnymi, tak jak inni użytkownicy Internetu, posiada dostęp do znaczącej części funkcjonalności systemu teleinformatycznego Poczty Kurierskiej AVISTRANS.

Polski rynek telekomunikacyjny, z ok. 60 milionami połączeń mobilnych, co odpowiada ponad 150% populacji, posiada ogromny potencjał w sferze mCommerce. Przygotowania krajowego eCommerce do zakupów mobilnych znajdują się w fazie początkowej. Aktualnie ok. 38% sklepów internetowych posiada stronę responsywną, a ok. 10% aplikację mobilną, umożliwiające otrzymywanie zamówień poprzez urządzenia mobilne. Polscy e – sprzedawcy nie znajdują się jeszcze w czołówce mCommerce, jednak właściciele sklepów internetowych mają świadomość potencjału mCommerce w Polsce.

Technologie mobilne do obsługi klientów branży pocztowo – kurierskiej stanowią aktualny trend, przekładający się znacząco na zwiększenie konkurencyjności operatorów z zaimplementowanymi mobilnymi IT.  Wszystkie podstawowe usługi pocztowe i kurierskie, świadczone przez Pocztę Kurierską AVISTRANS, oraz znakomita większość usług dodatkowych dostępnych jest dla użytkowników urządzeń mobilnych (smartfony, tablety). Za pomocą przenośnych urządzeń sieciowych, Klienci mogą Online zamówić i opłacić usługę pocztową/  kurierską oraz pobrać kopię zamówienia/ dowodu nadania przesyłki. Mogą również dokonać płatności Online za usługi zamawiane u operatora oraz śledzić drogę przebiegu przesyłek. Informacje o przesyłce, prezentowane przez operatora,  zawierają szereg szczegółów z historii doręczania przesyłki.

Dodaj komentarz